EXTROVKY
Jak ve Fapi nastavit UPSELLY

Pokud k prodeji svých on-line produktů používáte Fapi a ještě jste neobjevili kouzlo upsellů, nebo nevíte, jak si je nastavit, je tato extrovka pro vás to pravé. Upselly výrazně zvyšují prodej, resp. obrat v prodeji a zákazníci je mají celkem rádi. 

V této extrovce se dozvíte:

  • Co je to upsell.
  • Jak si ho správně ve Fapi nastavit.
  • Co vše si potřebujete vytvořit na svém webu, aby vám to fungovalo.
  • A ukážu vám na konkrétní objednávce, co se děje - jak to vypadá z pohledu zákazníka a jak z pohledu prodejce. Abyste si to uměli jasně představit. 

Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u mě v bezpečí a budu je já Veronika Mašínová na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy.

Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-knihy a dalších newsletterů ode mě, které se budou týkat souvisejícího tématu.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.

Máte nápad nebo potřebu, na co mám natočit návod? Písněte mi a natočím.