Domů je tvoje původní úvodní stránka, tak jak ji tam máš teď. Tedy http://veranoskova.cz/. To jsem pochopila, že zůstává stejné, v budoucnu lze určitě také zestručnit....Tedy na této stránce ti zůstává původní obsah. 

Je ale vhodné ji dát do menu, nazvala jsem to Domů a ne třeba Úvod, protože Domů se k tobě hodí. Název si samo můžeš vymyslet vlastní. Co je podstatné, měla by být v menu, protože lidé se ti na web dostanou přes jakoukoliv stránku a ne úvodní (třeba proklikem na článek) a ne každého napadne, že má kliknout na logo, aby se dostal na úvod...

Souhrnné informace k celé nové struktuře:

Fakt jsem se zapotila. :-) Na dalších stránkách, tak jak budeš menu proklikávat, máš spoustu informací a vysvětlení. Tady napíšu to, co se mi tam nedalo nikam logicky napsat.

Aby se tvůj web stal jasným a přehledným, musí se některé stránky zcela zrušit a jiné naopak nově vytvořit. Bez toho to zkrátka nejde. Nejde to udělat jednodušeji a rychleji. Prostě ne. :-) Hodně stránek ti zůstane v původní podobě a bez jakýchkoliv změn. Některé stránky budou potřebovat malý zásah a úpravu (vždy ti to podrobně popisuji). 

Nejvíce práce bude vyžadovat vytvoření zcela nových stránek ohledně tvých výrobků - symbolů. Je potřeba jednoznačně komunikovat a oddělit, že existují symboly harmonie pro osobu a symboly harmonie pro prostor. A nemůžou být na jedné stránce. Tedy toto - http://veranoskova.cz/produkty/symbol-produkty/  To je velký košík plný jablek, hrušek, ořechů a drahokamů. Prostě já nad tím strávila dost času, než jsem se v tom zorientovala. Tahle stránka vůbec nebude. 

Stejně tak ale ani nejde mít Symboly stejného druhu, tedy např. Symboly pro osobní harmonii všechny na jedné hromadě :-) tedy toto - http://veranoskova.cz/osobni-harmonie/osobni-harmonie-se-symbolem-harmonie/ 

Každý symbol teda bude mít svou vlastní prodejní (nabídkovou) stránku. 

Pro Symboly pro osobní harmonii bude třeba vytvořit 3 nové stránky - pro Přívěsek Swarovski srdce, pro křišťálek a třetí pro obrazy. Víc najdeš dál, jak se budeš proklikávat z menu....

Pro Symboly pro harmonii prostoru budou 3 nové stránky a to pro Samolepky, srdce a obrazy. 

Na mnoha stránkách máš "rozházené" informace, které se soustředí vždy na tu stránku, které se týkají. Např. reference o křišťálku ze současné stránky Symbol harmonie budou na nově vytvořené stránce Přívěsek Svarowski Křišťálek. Nebo reference ze současné stránky http://veranoskova.cz/produkty/symbol-produkty/ půjdou vždy na tu stránku o produktu, kterého se týkají. 

 

Ještě se sluší říct k tomu, co ti psal Jirka Stibor - on se zaměřil jen na produkty, nikoliv na celý web, tedy radí jen jak prezentovat produkty ke koupi. Ale tvůj web není jen o tom, nabízíš i služby, proto má koncepce je trochu jiná a širší. Nicméně, já si to zapomněla přečíst, cos mi tu nechala a vzpomněla si na to až teď a teď jsem si to přečetla (proto to ještě i sem dopisuju) a to pojetí o prezentaci produktů máme úplně shodné. :-) Až jsem se musela usmívat, pro mě je to takové milé, že ano, každý produkt potřebuje svou vlastní prodejní (prezentační, nabídkovou) stránku, s krásnýma fotkama, popisem, referencema a tak. Jen já jsem to pojetí o prezentaci produktů zasadila do nové struktury celého webu i s nabídkou služeb, kterou on úplně pomíjí. Ale pomíjet ji nejde a nejde ani zpřehlednit správně web s tím, že se budu soustředit jen na e-booky zdarma a výrobky k zakoupení (tak jak to udělal on). 

Také mě ještě teď napadlo, že pokud je srdce tvé práce a nabídky v těch symbolech, které prodáváš, může se do menu přidat vedle Nabízím ještě jedna záložka a to třeba Symboly k zakoupení nebo tak nějak, to bys už určo vymyslela, která by jednak byla jako jednoduchá stránka s nabídkou symbolů ke koupi, rozcestník (pokud bys to tak chtěla mít, udělala bych ti návrh pro představu, o čem mluvím) a případně by se dala k této záložce menu Symboly k zakoupení udělat roletka s jednotlivýma symbolama. Tedy byla by nadřezená stránka Symboly k zakoupení a pod ní: 

  • Přívěsek Svarowski Srdce - vedla by na prodejku s přívěskem srdce (pochopíš, kde je - a i ty následující stránky, až si to tu celé pročteš :-))
  • Přívěsek Svarowski křišťálek
  • Osobní obrazy se symbolem
  • Samolepky
  • Swarovski srdce
  • Obrazy pro prostor

Nevýhodou je, že se tak ztratí to rozdělení Osobní a Prostorová harmonie. A třeba mě tohle dělalo největší potíž se zorientovat, protože Přívěsek srdce a srdce Svarowski jsem dlouho myslela, že je to tak nějak to samé. :-) Prostě vybroušené srdce. 

Řešením by bylo ještě to, dát pod tu stránku Symboly k zakoupení dvě podstránky Osobní harmonie a pod ní další 3 podstránky s konkrétními symboly a podstránku Harmonie prostoru a pod ni ty 3 podstránky s konkrétními symboly. Ale to se mi zdá složité.

Toto vychází z toho, jak ty sama vnímáš, kde je to srdce tvé nabídky. Pokud opravdu v těch symbolech, pak bych je do menu dala s těmi 6 odkazy (později by tam přibyl sedmý a to svícen, co si teď necháváš dělat) a s tím, že bych na úvod každé té prodejní stránky ještě jasně komunikovala, o jaký symbol (pro co) se jedná, zda je to symbol pro osobní nebo prostorovou harmonii. Tím by pak nevadilo, když by se na stránku s produktem překlikli přímo z podstránky pod Symboly k zakoupení. 

Snažila jsem se ti tu vše podrobně popsat. Strávila jsem nad tím celých 5 hodin. Je na tobě, jestli si tuto novou strukturu nasadíš a vytvoříš sama (a věř mi, bude v tom mít jasno hned kdokoliv), nebo ti to mám udělat, to už je zcela na tobě....:-)

Vím, že sis to přála jednodušeji - ve smyslu ne tolik předělávek, ale to prostě nejde. Aby se to zpřehlednilo, musí se zkrátka hejbnout vším, ne jen někde něco nějak, aby...Na druhou stranu tahle část byla nejtěžší, teď už je jasné, co je třeba a může to frčet. :-) 

Teď si teda začni klikat nahoře na jednotlivé položky menu....Nejvíc na budku :-) je Nabízím, tak to si klidně nech naposled.