PŘEDĚLÁM VAŠI PRODEJNÍ STRÁNKU, ABY BYLA HEZKÁ, PŘÍJEMNÁ PRO NÁVŠTĚVNÍKY, VZBUZOVALA DŮVĚRU A OTVÍRALA K NÁKUPU A KONVERZÍM

Prodejní stránka je vaší vizitkou a na první pohled napoví zákazníkovi, co od vás může čekat. A výsledný dojem se může sakra lišit! 

Je to šmudla, od toho nic nechci.

Své práci moc nerozumí.

Nabídka je nepřesvědčivá.

Jestli mu tohle uteklo, tak to nebude spolupráce moc dobrá.

Produkt bude nekvalitní.

Má krásnou stránku.

Je mi tu příjemně.

Ví co chce a co dělá.

Myslí na detaily, i o mě bude pečovat.

Produkt bude kvalitní.

PROČ?

Protože lidé si dělají názor podle prvního dojmu. A váš první dojem jsou vaše webové stránky. Na obchodní schůzku byste se také neoblékli halabala, nešli neučesaní nebo s dírou na ponožce. Ovšem přesně v takovém stavu jsou mnohé prodejní stránky. A pak se netřeba divit, že mají malý konverzní poměr, rychlou míru opuštění, zákazník nejen že nenakoupí, ale zůstane v něm nepříjemný pocit a nedůvěra k vám i vaší ostatní práci. 

TAKHLE TO URČITĚ NECHCETE

Tak to pojďme změnit! Předělám vaše stávající prodejní stránky, aby byly příjemné pro návštěvníky, vzbuzovaly důvěru a otvíraly k nákupům a konverzím.

Protože řekněte sami, kdo by chtěl nakupovat a trávit čas na nepříjemných, nehezkých a klientsky a čtenářsky nepřívětivých stránkách?!  Nikdo.

VAŠE STRÁNKY UŽ TAKOVÉ NEBUDOU.

Ať už prodáváte e-booky, on-line kurzy, semináře, workshopy, přednášky nebo své služby, potřebujete svou prodejní nabídku prezentovat potencionálním klientům a zákazníkům tak, aby jim u vás (na vašich stránkách) bylo příjemně, aby vnímali váš zájem a péči a abyste v nich vzbudili důvěru. Nejednáte s nimi tváří v tvář, nemůžete uzavření obchodu ovlivnit svým chováním a osobním působením.

Musíte na ně zapůsobit svou prodejní stránkou a otisknout do ní to nejlepší z vás. 

A já z vás to nejlepší dostanu! A dám to do vaší prodejní stránky.

JAK TO PROBÍHÁ

Jako první si prohlédnu vaši stávající prodejní stránku. Ta mi o vás hodně napoví. Zároveň si tím udělám představu o "dírách na ponožkách".

Popovídáme si o vašich představách, barvách, písmu, požadavcích. Pokud nemáte představu nebo úplně nevíte, co byste chtěli, je to OK. Nic se neděje.

Vytahuji paletu a štětce a ladím barvy.:-) Používám na to sofistikované nástroje a hledám nejlepší barevné spojení v souladu s vaším prodejním produktem.

Donutím vás poskytnout mi tu nejlepší fotku sebe, kterou máte. A když ji nemáte, tak si ji vyrobím. Hledám a vybírám další obrázky a ikony k doladění celé stránky.

A pak to začne! Pustím se do práce a vytvořím první část vaší nové prodejní stránky.

A pak to přijde - ukážu vám to! Toto je nejstěžejnější moment naší spolupráce. Budu pokračovat? Uděláme to celé jinak? Nebo to skončíme? O tom rozhodnete vy. Tento bod je rozcestník naší vzájemné spolupráce. Buď se vám má práce bude líbit a pak s radostí celou prodejní stránku dokončím. Nebo možná budete chtít provést změny a úpravy - pak si to vykomunikujeme. Máte také plné právo v tuto chvíli říct, že se vám můj návrh a práce nelíbí a rozejdeme se.


Pokud naše společná cesta vede dál, obléknu postupně celou vaši prodejní stránku do nového kabátku. Uspořádám text, aby logicky navazoval, příjemně plynul a hlavně byl srozumitelný pro vaše zákazníky. Jako mávnutím kouzelného proutku to sice nebude (je za tím pořádný kus práce), ale výsledek vás okouzlí.

Pokud chcete mít na prodejní stránce také video (animované, textově-náladové apod.), vyrobím ho pro vás.

SHRŇME SI FAKTA

Bezpečí

Celý proces tvorby vaší nové prodejní stránky je pro vás zcela bezpečný. Nechci žádné přístupy na váš web. Vaši novou prodejku vytvářím u sebe na webu, kde později můžete mou práci sledovat. 

Jistota

Od bodu rozcestníku víte, na jakém odkaze vaši novou prodejní stránku tvořím, můžete tak průběžně nakukovat a připomínkovat. 


Identita

Sladím nejen barvy tak, aby ladily celkovému sdělení a prodejní nabídce, ale také zachovám váš osobitý ráz a identitu, aby to byla pořád vaše prodejní stránka. 

Scelení

Už žádné díry na ponožkách! Odstraním častá faux pas prodejních stránek, vypíchnu důležitá sdělení a fakta vaší prodejní nabídky, učešu texty a uspořádám je tak, aby jejich čtení plynulo, bavilo a dávalo smysl.


Call to action

Vyzveme návštěvníky vaší prodejní stránky k akci tak, jak se sluší a patří. Že mají nakupovat a jakým způsobem, rozhodně nepřehlédnou.

Prodejní strategie

Když budete chtít a potřebovat, probereme vaši prodejní strategii. Zákazník je u vás proto, aby nakoupil a ne dlouze přemýšlel, jak a proč.


Záchrana

Vaše nová prodejní stránka zůstane schovaná a uzamknutá u mě na webu. Kdyby se vám náhodou stalo, že si ji vlastními budoucími zásahy na svém webu rozhasíte nebo nějak nabouráte, lehce se vrátíte k původní verzi.

Po dokončení práce u mě na webu je potřeba prodejní stránku dostat k vám na stránky. Jde to několika způsoby: 

Máte Mioweb

Tak to je paráda! Pošlu vám soubor s celou novou prodejní stránkou a vy si ho na jediný klik naexportujete k sobě na web. Do puntíku a bez práce. Všechny barvy, texty, ikony, fotky i obrázky.

Nemáte Mioweb

To nevadí. Stránka u mě na webu poslouží jako vzor, podle kterého se vytvoří na vašich stránkách. Můžete si to udělat sami a nebo mě to nechat u vás na webových stránkách udělat. Tady už to ale bez přístupu nepůjde, budete mi muset určit přihlašovací jméno a a heslo a dát práva k tvorbě. Jen dočasně, pak mě zase odstřihnete.

Víc než tisíc slov je názorná ukázka. Tak se na jednu podívejte pořádně zblízka. Uvidíte pěknou proměnu, aneb před a po právě začíná. 

SKUTEČNÝ PŘÍBĚH JEDNÉ PRODEJNÍ STRÁNKY
Ivana Sáčková
Ivana Sáčková
www.ivanasackova.cz

Než jsem Veroniku oslovila, trápila jsem se s novou stránkou už několik dní. Vymýšlela texty, hledala obrázky a kombinovala varianty 3 produktů. Cíl jsem měla jasný, dát svým klientům, co největší hodnotu. Bloky textů byly neuspořádané, v pořadí jak jsem je vytvářela.

V tom přišla pomoc od Veroniky jako blesk z čistého nebe. Nabídnutou pomoc jsem brala všemi deseti. Věděla jsem, že je na ni spoleh. Je rychlá, precizní, má cit pro grafiku a dovede se vcítit do potřeb klienta. To vše je k nezaplacení. Její práci znám, proto jsem ji dala volnou ruku, abych nebrzdila její tvořivou múzu. Věřila jsem ji.

Než jsem se stačila vzpamatovat, měla jsem v PC první část nové stránky. Ta změna barev mně doslova vyrazila dech. Místo modré, zelená. Ty jó. Barevný podklad pod videm, upravená fotka. Bomba. S nadšením jsem Veronice odpověděla, že může pokračovat dál, že se mi její práce moc líbí. Úžasná byla i rychlost dodání. Na spolupráci jsme se s Veronikou dohodly v poledne a večer měla stránku hotovou. Pro mě neuvěřitelné. Já bych u toho seděla ještě dnes. Jestli to máte s tvorbou stránek podobně, neváhejte ani minutu a hned pište Veronice. Vyplatí se vám to.

Veroniko, mockrát Ti děkuji a těším se na další spolupráci. ♥

ROZSTŘEL

Jestli váháte, zda revitalizaci prodejní stránky potřebujete nebo ne, tak si...

UDĚLEJTE TEST!

  • 1
    Prohlédněte si dobře tuto stránku. Vnímejte plynutí textu, barevnost, úpravu. A teď se běžte podívat k sobě na svou prodejní stránku. Cítíte stejné podněty? Je vám u vás dobře? Je tam soulad nebo spíše chaos? Není stránka zbytečně dlouhá? Je srozumitelná? Nenudí?
  • 2
    Zaměřte se na barvy. Jak jste je tenkrát vybírali? Ladí k prodejnímu produktu a s vaším celkovým záměrem? Není jich tam příliš? Máte zvolený správný odstín, který netahá oči na velkých monitorech? Používáte je správně?
  • 3
    A co text? Jak vypadá na první pohled? Struktura, důležitá sdělení, logika? Víte, co kde píšete a proč?
  • 4
    Máte jasnou prodejní strategii? Komunikujete ji správně? Táhnete zákazníka k nákupu a nebo je z vás rozpačitý a odchází?
  • 5
    Je všechno OK? Jste si svou prodejní stránkou jisti? Nebo tušíte, že by sem tam mohla být nějaká "díra na ponožce" a nevhodné faux pas?

Nemyslete si, že vzhled vaší prodejní stránky není důležitý. Sami si představte, jak byste byli otevření nabídce obchodu, který by byl pěkně, vkusně a podporovatelsky zařízený, s příjemnou prodavačkou. A naopak v tmavém, špatně vymalovaném obchodě s oprýskanými zdmi. Vizualizujete si to? :-)

A sami si odpovězte - dělá prodej opravdu jen kvalita prodejní nabídky?

Jsou to vaše peníze, které vám mizí v nenávratnu s každým zákazníkem, který se na vaší prodejní stránce otočí na patě. Místo toho, aby se nasypaly k vám do peněženky. Nebo spíš na účet.


A jestli máte své prodejní stránky vymazlené a revitalizaci nepotřebují, tak si...

UDĚLEJTE ZÁBAVNÝ KVÍZ!

Když jste dočetli až sem a došli k tomu, že to není pro vás to pravé, tak vás přece nenechám odejít s prázdnou. Vyzkoušejte sami sebe a odpovězte na otázku: 

Jaký prvek/element na této stránce je zásadní z hlediska nenarušení grafiky a vzhledu stránky? Neboli - co jsem udělala tak, jak jsem udělala, abych zachovala kompaktní vzhled této stránky a nenarušila ho?

Svoji bystrost a důvtip si potvrďte tímto tlačítkem. 

Správná odpověď je....

Vytvořit krásnou prodejní stránku je i o přemýšlení nad detaily, o sofistikovaných maličkostech a nepodceňování bystrosti zákazníka. 

DOPLŇKOVÉ SLUŽBY PRO VÁS

Jak se říká, všechno se vším souvisí. A malé věci dělají velké vlny. Proto se vám možná k vaší nové prodejní stránce budou hodit i tyto doplňkové služby k dokoupení/objednání:

3D COVER E-BOOKU, KURZU, SEŠITU APOD.

Možná se svojí novou prodejní stránkou zjistíte, že vám tam vámi vytvořené 3D covery úplně neladí.  A budete chtít nové, ale nebudete si je chtít dělat sami. Pak vám je ráda vytvořím. 

DOPLŇKOVÉ VIDEO

Stránky s videem více zaujmou a zvyšují její konverzní poměr. Možná jste ještě nedozráli k tomu, že byste si stoupli před kameru a své zákazníky oslovili osobně. Pak je dobrou variantou animované video nebo video s fotkami, textem a hudbou s vaším poselstvím. Tyto videa vám také mohu pro vaši novou prodejní stránku vytvořit. 

V případě zájmu o tyto doplňkové služby mi to povíte až se budeme domlouvat o vaší nové prodejní stránce. Je možné si je také objednat zvlášť nebo i později. 

ODHALENÍ

Než vám prozradím, kolik vás to celé bude stát, vyjasníme si pár důležitostí:

  • Každá prodejní stránka je v jiném stavu, jinak dlouhá a potřebuje jiné úpravy. Takže nečekejte, že vám tu povím cenu za tu vaši, když jsem ji ještě ani neviděla. :-) 
  • Nemusíte si být mnou a mou prací hned teď 100% jisti.  Ale zkusit byste mě měli, obzvlášť, když nic neriskujete - k tomu ještě za chvíli. Udělat si o mé práci představu můžete nejen z této prodejní stránky, ale také z této, nebo z titulní stránky mého webu. 
  • Tvorbu své prodejní stránky můžete ovlivňovat. Třeba tím, že si budete přát zachovat původní barvy nebo se nebudete chtít zbavit některých prvků. Vůbec ale nevadí, když představu nemáte. Můžete vše nechat na mně a v místě rozcestníku se rozhodnout, až to uvidíte na vlastní oči. 

SE MNOU NERISKUJETE: 

Vzpomínáte si na místo, kde jsem mluvila o tzv. rozcestníku? To je to místo, kdy vytvořím první kousek vaší nové prodejní stránky a nechám vás si ho prohlédnout. To je ten bod, kdy se rozhodnete definitivně, jestli mě využijete nebo ne. Když ne, tak ne, rozejdeme se každý svou cestou. Mě to sice stálo nějaký čas a úsilí, ale vás ani korunu. Ano, čtete správně.  

DO MÍSTA ROZCESTNÍKU JE TO PRO VÁS CELÉ ZDARMA.

Přestože od vás budu chtít zálohu. Je to z důvodu, že si tak rezervujete pevné místo a pořadí. Mohu tak jednoduše stanovit vážné zájemce o tuto službu a lehce plánovat termíny a dny tvorby vaší stránky. Záloha je v podobě platby za jednu hodinu práce. Tu vám buď později vrátím, když se rozhodnete se mnou nepokračovat nebo ji odečtu od konečné ceny, pokud budeme pokračovat dál.

Nemusíte tak váhat, jestli vyzkoušíte pro svoji prodejku nové šatky a posoudíte, jestli jí to sluší. To, zda si ji necháte obléknout celou, si rozhodnete s klidným srdcem, jasnou hlavou a s první ukázkou. 

Kolik to teda bude stát? 

BONUSOVÁ CENA

0
za hodinu práce

A to je fakt hódně slušný! 

Ale aby to pro vás nebylo tak abstraktní a měli jste se od čeho odpíchnout, tak třeba Ivany prodejní stránku jsem tvořila 6 hodin. Sakumprásk se vším všudy. 

Investice do nové prodejní stránky se vám mnohonásobně zúročí. A to nejen na prodejích, protože vytvoříte pro své zákazníky příjemné prostředí, kde budou rádi nakupovat.

Ale - a to považuji za NEJDŮLEŽITĚJŠÍ - především budováním vaší vlastní prestiže a důvěry u nich. Pokud dnes nabízíte své produkty k prodeji na špatných nebo nepříjemných stránkách, pak stejnou stopu zanecháváte i u svých zákazníků. A s každým dalším přidaným produktem k prodeji, dalším e-bookem, seminářem apod. to jen umocňujete. 

Váš zákazník si o vás, vaší práci a vašich produktech dělá názor a to podvědomý i vědomý, na základě vaší prezentace. A jak jsem psala v úvodu:

 

Nejednáte s nimi tváří v tvář, nemůžete uzavření obchodu ovlivnit svým chováním a osobním působením.
Musíte na ně zapůsobit svou prodejní stránkou a otisknout do ní to nejlepší z vás.

Uděláte to? Tohle je investice do vaší budoucnosti...


Takže konec váhání! Neztrácejme čas! Vaše prodejní stránka čeká na své vzkříšení a obnovení! Klikněte na tlačítko níže, které vás přenese k vaší vysněné prodejní stránce.